zaterdag 10 juli 2010


Hoera,


Na wat zweten (niet alleen door het warme weer) is het mij gelukt om een blog te maken op internet....het was even zoeken maar met wat geduld en proberen heb ik nu een plekje op internet waar ik mijn kaartencreaties kan laten zien of andere zaken kan delen.


Deze kaart heb ik afgelopen week gemaakt, toen ik bezig was met een kaart voor de wedstrijd van Crea Miep...dit plaatje was te groot vandaar dat ik er een andere kaart van heb gemaakt...de wedstrijdkaart ligt nog te wachten om in elkaar te zetten, maar zal komende week zeker wel klaar zijn....

6 opmerkingen:

  1. Mooie blog en een mooi kaartje van je.

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je mooi in elkaar gefriemeld
    gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Joyce!!...en je blog ziet er ook mooi uit!!

    Grtz Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en je was de enige niet die gezwoegd heeft op een blog ;-).

    Greetz, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi Blog en kaartje Joyce, jij hebt het nog
    wel zelf gedaan, Caroline heeft het voor mij gedaan shameeeee

    BeantwoordenVerwijderen