zondag 3 februari 2013

Baby kaartje voor collega

Een collega van mij is vorige week vader geworden van een zoon. Voor die afdeling heb ik de afgelopen jaren regelmatig kaartjes gemaakt als er een baby was geboren, dus die traditie houden we er in. Het is nooit een standaardkaart geweest, dus ook dit keer ben ik op zoek gegaan naar een apart kaartje. De inspiratie was ver te zoeken maar na een uurtje bladeren in diverse bladen, zag ik dit model en ik ben zeer blij met het resultaat. Mijn collega's die m moeten versturen en de ontvanger hopelijk ook. Met dit kaartje doe ik mee aan de Challenge van Marianne Design. Zo is het kaartje plat want het moet natuurlijk verzonden kunnen worden
Kant 1
Kant 2
Kant 3

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke driehoekkaart Joyce, blijft een leuk patroon
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gelukt om er iets byzonders van te maken !!
    Leuk dat je mee doet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen